Madordning/skolebod

Skolen har to Arla-automater hvor man kan købe lidt til den lille sult f. eks. drikke-yoghurt, yoghurt med müsli , cultura med müsli og andet.

Automaterne er til mellemtrin og udskoling.

For at handle i automaterne, skal man have et skolepengekort. Kortet og yderligere information,
fås på skolens kontor.Break-time

For eleverne i 0. - 3. klasse er der mulighed for at bestille mælk og øvrige mælkeprodukter.
Bestilling foregår på www.skolemad.nu - vælg Karensmindeskolen 0.-3. klasse.
Bestillingerne indkøbes og pakkes til hver klasse af skolens servicepersonale og afhentes af klassens duks op til
10-pausen.
Betaling i automaterne sker med skolepengekort som rekvireres på skolens kontor.

Madordning

Skolen tilbyder madordning for eleverne i 4. - 10 klasse, hvor man kan bestille sandwich og lune retter fra Aarestrup Forsamlingshus.
Maden bestilles på www.skolemad.nu hvor man opretter en konto - vælg Karensmindeskolen 4.-10. klasse