Information vedr. smitte med coronavirus på Karensmindeskolen

Information vedr. smitte med coronavirus på Karensmindeskolen

Information vedr. smittetilfælde med coronavirus på Karensmindeskolen

03.05.2021

Der er konstateret smitte med covid-19 hos to medarbejder, som har været i 0.A, 1.A og i SFO med børn fra 2. årgang Karensmindeskolen. Derfor er elever fra 0.A, 1.A samt 2. årgang fra den 2. maj hjemsendt som nære kontakter til isolation og testning

Information vedr. smittetilfælde med coronavirus på Karensmindeskolen

7. december 2020
Karensmindeskolen har grundet orientering om et smittetilfælde mandag aften den 7. december sendt eleverne i 8.b  til hjemmeisolation og testning. De 24 elever er hjemsendt til og med onsdag eller indtil der foreligger et negativt testsvar. Fra tirsdag den 8. december vil der være online undervisning.

Information vedr. smitte med coronavirus af to elever på Karensmindeskolen

Der er den 27. november to elever fra Karensmindeskolen, som er konstateret smittet med COVID-19. De to elever er søskende og har ikke været på skolen siden d. 13. november.

Kriseberedskabet i Center Børn og Unge i Rebild Kommune har på baggrund af retningslinjerne fra Sundhedsstyrelsen, beredskabsplaner og vejledninger på området vurderet, at der ikke iværksættes yderligere hjemsendelse og testning, fordi eleverne ikke har været på skolen siden d. 13. november

Der vil derfor fortsat være almindelig skolegang for alle skoleklasser

Information vedr. smitte med coronavirus i 6.A på Karensmindeskolen

Tirsdag d. 27. oktober er hele 6.A og en enkelt elev fra 6.B samt en lærer hjemsendt til hjemme-isolation og testning, som følge af at en elev i 6.A er konstateret smittet med corona. Børnene kan vende tilbage til skolen, når de har et negativt test-resultat og fortsat er symptomfrie.”

Information vedr. smitte med coronavirus i 10A  på Karensmindeskolen

Mandag d. 26. oktober er eleverne i 10. klasse hjemsendt til isolation, testning og fjernundervisning, som følge af at en elev i 10. klasse er konstateret smittet med corona. Eleverne kan vende tilbage til skolen, når de har et negativt test-resultat og fortsat er symptomfrie. Forhåbentlig er alle tilbage til normal skoledag torsdag d. 29. oktober. ”